Jesteś tutaj: HomeBydgoszczKursy pedagogiczne VADEMECUMKurs pedagogiczny dla wykładowców i instruktorów pozaszkolnych form oświatowych

Kurs pedagogiczny dla wykładowców i instruktorów pozaszkolnych form oświatowych

 Vademecum

UWAGA

ROZPOCZNIJ KURS PEDAGOGICZNY JUŻ DZIŚ

ZAREZERWUJ SOBIE MIEJSCE  691 100 001 LUB ONLINE DOKUMENTY DONIEŚ PÓŹNIEJ

Zapisy pn.-pt. 9:00-17:00, soboty 9:00-16:00, ul. Jagiellońska 4 - centrum Bydgoszczy

 

Koszt kursu 800 zł

Rezerwacja miejsc i promocja 600 zł do 17 08 2018 

Czas trwania 80 godzin

Rozpoczęcie kursu 15.09.2018 r. - dołącz jeszcze do tej grupy

 

                    APLIKUJ TERAZ   

 


 ZAPISZ SIĘ RÓWNIEŻ NA 

KURS TERAPII BEHAWIORALNEJ 

Koszt szkolenia: 650 zł  (za 3 stopnie szkolenia)

Rozpoczęcie kursu: 30.06.2018 r.

  


ZAPISZ SIĘ RÓWNIEŻ NA

KURS PIERWSZEJ POMOCY DLA NAUCZYCIELI

KOSZT KURSU: 550 ZŁ

Rozpoczęcie kursu: 09.10.2018 r.*

  


Cel kursu:

Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą uzupełnić wiedzę teoretyczną i pragną podjąć działalność w dziedzinie
szkolenia i nauczania w formach pozaszkolnych oraz osób przeprowadzających instruktaż stanowiskowy bhp.

System zajęć
Zajęcia odbywają się w systemie zaocznym (sobota i niedziela).

Adresaci:

  • Wykładowcy prowadzące zajęcia dydaktyczne w ramach pozaszkolnych form kształcenia, a nie posiadające formalnego przygotowania pedagogicznego,
  • Pracodawcy lub osoby wyznaczone przez pracodawcę do przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego bhp dla nowozatrudnianych pracowników.  
  • Wymóg posiadania ukończenia kursu pedagogicznego (znajomość metodyki prowadzenia instruktażu stanowiskowego) wynika z zapisów § 11 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy.

Program zajęć obejmuje m.in. zagadnienia:

  • Wybrane zagadnienia z pedagogiki
  • Zagadnienia z psychologii i psychologii pracy
  • Metodyka, w tym metodyka nauczania
  • Praktyka metodyczna

Wymagane dokumenty:

  • karta zgłoszeniowa - do pobrania  w sekretariacie
  • kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub szkoły zawodowej z uzyskanym tytułem mistrza w zawodzie,
  • kserokopia potwierdzenia opłaty I raty w wysokości 200 zł

Dodatkowe informacje

  • Zapewniamy wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, miłą atmosferę podczas prowadzonych zajęć, a przede wszystkim możliwość podniesienia swoich kwalifikacji.
  • Uzyskanie uprawnień instruktora praktycznej nauki zawodu zgodnie z wymaganiami Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
  • Współpracujemy z Powiatowymi Urzędami Pracy, istnieje możliwość dofinansowania dla osób bezrobotnych.
  • Oferta dla firm! Przy grupach powyżej 5 osób negocjujemy ceny.
  • Dla stałych Klientów i Słuchaczy SKK 10% zniżki.
  • Po ukończeniu kursu kwalifikacyjnego słuchacz otrzymuje świadectwo potwierdzające nabycie kwalifikacji do praktycznego nauczania zawodu.

Wpłata na konto

SKK Sp. z o.o.
Bank Zachodni WBK nr 95 1090 1072 0000 0001 3443 2359

w tytule przelewu należy podać imię i nazwisko, kierunek i miasto kształcenia
(np. Jan Kowalski/pozaszkolne formy oświatowe/Bydgoszcz/NR UMOWY)

 

* ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ZMIANY TERMINU REALIZACJI KURSU


 Informacje i zapisy:


691-100-001
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


ZAPRASZAMY DO SKK

PLACÓWKI VADEMECUM

SKK ul. Jagiellońska 4

85-067 Bydgoszcz

 

 

   Zapisz się Online na kurs

pedagogiczny dla wykładowców i instruktorów pozaszkolnych form oświatowych



    Dane podstawowe:
  •    

  •    
  • Zgłoszenie dla Firm

  • Przed uzyskaniem Pani(a)danych osobowych jestem zobowiązana(y) do zapoznania Pani(a) z:
    Klauzula informacyjna zgodna z RODO

    1.Administratorem danych na przetwarzanie danych osobowych jest Studium Kształcenia Kadr (SKK) sp z.o.o z siedzibą w Warszawie Oddział Bydgoszcz.
    2.Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest Pani/Pana zgoda.
    3.Celem zbierania danych. realizacja celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora.
    4.Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.
    5.W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wykonanie umowy.
    6.Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
    7.Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
    8.Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    9.Zgoda będzie przechowywana bezterminowo lub po ewentualnym odwołania zgody, przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych.
    10.W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – agmarkanc@wp.pl



 

Dziękujemy za dokonanie zapisu Online!


Zobacz również: 

Polub nas na

 

wynajem sal szkoleniowo-konferencyjnych